Ofte stilte spørsmål
-
Hva er ledetid, og hvilken ledetid opererer Lilleborg med?
Ledetid beskriver den tiden Lilleborg trenger internt for å sende ut varer fra vårt lager. I Lilleborg opererer vi med tre dagers ledetid. Bestillinger som kommer inn før klokken 14 registreres samme dag og er klar for utsending tre virkedager senere. For hjelp til sporing av forsendelser, ta kontakt med ordre@lilleborg.no eller ring 815 36 000.
-
Hva gjør jeg ved mistanke om transportskade?
Transportskader må alltid bemerkes på fraktbrevet fra transportør. I tillegg ønsker vi at vårt skademeldingsskjema fylles ut og sendes til ordre@lilleborg.no.
-
Det er feil i min mottatte leveranse. Hva gjør jeg?
Når du opplever avvik mellom det du har mottatt i din ordrebekreftelse, og det du har mottatt ved ditt varemottak må dette meldes fra om til Lilleborg slik at vi får rettet dette opp. Ta kontakt via vårt kontaktskjema, på ordre@lilleborg.no eller ring 815 36 000.
-
Jeg har ikke mottatt mine varer. Hva gjør jeg?
For hjelp til sporing av forsendelser, ta kontakt via vårt kontaktskjema, send e-post til ordre@lilleborg.no eller ring 815 36 000.
-
Jeg skal returnere en vare - hva er en godkjent retur?
- Kvalitetsavvik på produkt eller emballasje
- Kunden har mottatt feil vare eller feil antall varer
- Kontraktsfestet at kunden kan returnere salgbar vare
- Det er kun salgbar vare som kan returneres.
Kundesenter og salg må godkjenne retur av vare dersom kriteriene over er tilfredsstilt, før kunden sender varene tilbake. Ta kontakt med ordre@lilleborg.no eller ring 815 36 000